Dobra lokalizacja, 880 mkw. powierzchni, 31 stanowisk obsługi, wpłatomat i dogodne dla mieszkańców godziny otwarcia. Tak już wiosną tego roku będzie wyglądało nowe Centrum Obsługi Mieszkańca. Jeśli przetarg zostanie rozstrzygnięty w pierwszym podejściu, nowy COM ruszy przed wakacjami.
Lokalizacja COM-u w galerii handlowej została wybrana nieprzypadkowo. Jego usytuowanie w południowej części miasta – z dobrym dojazdem i bezpłatnym parkingiem – umożliwi mieszkańcom dogodne i sprawne zrealizowanie potrzeb w oferowanym przez urząd zakresie.
Na powierzchni 880 mkw. (I piętro, tuż obok schodów ruchomych) zlokalizowanych zostanie 31 stanowisk:
– 29 stanowisk do obsługi spraw obywatelskich: rejestracja pojazdów, wydawanie praw jazdy, dowodów osobistych i załatwianie spraw meldunkowych,
– 2 stanowiska do obsługi spraw społecznych, realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej (MOPS).
– Tak duże centrum obsługi nie powstało dotąd w żadnym polskim mieście – mówi Włodzimierz Patalas, sekretarz miasta i inicjator stworzenia COM-u poza dotychczasowymi siedzibami urzędu. – Te wszystkie sprawy będzie również można załatwić przy okazji zakupów – dodaje.
Inauguracja już wiosną
Dobra lokalizacja to niejedyny atut nowego COM-u. Atrakcyjne dla mieszkańców będą też godziny otwarcia (od poniedziałku do piątku 9.00-18.00, w sobotę 8.00-16.00), dostęp do wpłatomatu (będzie tu można
zrealizować transakcje kartą i gotówką). Urząd Miejski Wrocławia ogłosił przetarg na aranżację wnętrza nowego COM-u.
– Jeżeli rozstrzygnięcie przetargu nastąpi w pierwszym podejściu, to otwarcie w centrum Magnolii jest możliwe jeszcze przed wakacjami – mówi Włodzimierz Patalas.
Za realizacje projektu COM odpowiedzialny jest Piotr Misiak, dyrektor Wydziału Obsługi Urzędu Miejskiego Wrocławia.
Źródło: mat. prasowe / Foto: Biuro Prasowe Urzędu Miejskiego Wrocławia