Kiedy w 2015 roku Wrocław prężnie przygotowywał się do objęcia tytułu Europejskiej Stolicy Kultury, w mieście powstała pierwsza, wyodrębniona organizacyjnie, jednostka 3M Global Service Center na świecie. Dzisiaj mijają 3 lata obecności firmy w stolicy Dolnego Śląska, a 3M GSC ma już 3 globalne centra usług wspólnych (pozostałe z nich znajdują się w Manili i na Kostaryce). Liczba 3 nie jest tutaj przypadkowa, dlatego tegoroczne urodziny firmy były dla jej pracowników wyjątkowe.

Wrocław z „3” w tle

Firma 3M na dobre związała się z miastem. W ciągu 28 lat zlokalizowała w Polsce swoje największe inwestycje w Europie Środkowo-Wschodniej, w tym centrum usług wspólnych przy Dubois 41. – Wrocław od początku był dla mnie miejscem szczególnym i dzisiaj wiem, że jest najlepszym, które mogło zostać wybrane pod tą inwestycję. Zdecydowanie sprawdziło się to, co powiedziałem 2 lata temu, kiedy otwieraliśmy naszą siedzibę przy ul. Dubois – Wrocław stał się europejską stolicą 3M – mówi Rafał Olejniczak, Dyrektor Generalny 3M Global Service Center Poland. Firma swoją działalnością i filozofią wpasowała się w charakter miasta, cyklicznie organizuje tutaj eventy dla pracowników oraz wspiera lokalne inicjatywy. W  grudniu 2017 roku w kreatywny sposób podziękowała jego mieszkańcom w kampanii „We <3 WRO”, która swoim zasięgiem objęła cały Wrocław.

Wyjątkowa liczba, wyjątkowe urodziny

Trójka jest na stałe wpisana w charakter oraz działalność marki. W numerologii liczba ta charakteryzuje osoby o otwartej naturze i lotnym umyśle, co doskonale definiuje 3M Global Service Center Poland. Z okazji urodzin firma zaprosiła pracowników w trzydniową, kreatywną podróż pod hasłem „3 dni na 3 lata 3M GSC Poland”, angażując i integrując wszystkie zatrudnione w niej osoby. Pierwszego dnia firma udowodniła, że jej największą siłą są tworzący ją ludzie. Pod hasłem „One Team” zespół GSC wspólnymi siłami wziął udział w biciu Rekordu Guinnessa na największe na świecie logo z monet. Ten integracyjny projekt udowodnił, że pracownicy 3M GSC Poland potrafią ze sobą świetnie współpracować i nie ma dla nich rzeczy niemożliwych, gdy połączą swoje siły. 

Kolejnego dnia pracownicy wzięli udział w interaktywnej grze, zaprojektowanej specjalnie dla nich. Kilkuosobowe zespoły zmagały się z pytaniami na temat 3M oraz Global Service Center Poland. Rywalizacja zaangażowała prawie 50 zespołów a najszybsze i najdokładniejsze z nich zostały nagrodzone podczas kulminacji obchodów, podczas uroczystej Gali, która odbyła się w Zamku Topacz. Wieczór rozpoczęła oficjalna prezentacja Rafała Olejniczaka, Dyrektora Generalnego, oraz Anny Majer, HR Manager 3M GSC Poland. Opowiedzieli oni o planach i strategii działań na kolejne lata, a także wyróżnili najlepszych pracowników.

Foto: Mat. prasowy